Egenföretagare vs Anställd – hur gäller kollektivavtalet mig? 

C-nen
Scen & Film

Kritik och dramatik: Varför ska vi läsa pjäsmanus?

C-nen
Svenska Teaterkritikers Förening

Pitchar vi önskar oss & ideer vi vill skriva

C-nen
DramaDirekt, Dramatikerförbundet

Regissören, dramaturgen och dramatikern -Ett samtal om samspel, ansvar och konstnärlig vision

C-nen
Hanna Nygårds och Dramaturgavdelningen, Scen och Film.

Tendens (Off-programmet)

C-nen
Maria Ulriksson

Böckerna (Off-programmet)

C-nen
Nordcirkus

Workshop: Theatre Green Book  - om hållbar scenkonst

C-nen
Scen & Film, Svensk Scenkonst

Platsspecifik scenkonst för ökad tillgänglighet, nya möten och konstnärlig utveckling (teckenspråkstolkas)

C-nen
Folkteatern Gävleborg/Scen:se och Fritt Spelrum, Kollaborativet

Praying Positions/Metamorphosis (Off-programmet)

C-nen
Flora Fauna Project

EN MUSIKALISK FANTASI OM LAPP-NILS/LAPP-NILS/ MUSIHKELES NÏEKEDIMMIE LAPP NILSEN BÏJRE

Döda fallet
Estrad Norr

MÄRIT – work-in-progress (Off- programmet)

C-nen
Estrad Norr/Region Jämtland Härjedalen och Östersunds kommun

Mötet med akademi och scenkonst

C-nen
Mittuniversitetet, Oscen

Publikmötet utanför scenrummet

C-nen
Oscen

Varför devising?

C-nen
Regionteater Väst

Från forskning till undervisning i hållbarhetsfrågor inom scenkonst

C-nen
Enheten för Scenkonst på Stockholms konstnärliga högskola – SKH

Scenografi i obygden

C-nen
Estrad Norr

Mera text om scenografi!

C-nen
Avdelningen för scenografer och kostymdesigner i Fackförbundet Scen och Film

Jo Tack (Off-programmet)

C-nen
La Random Company

MÄRIT – om scenbearbetningen av Ing-Marie Erikssons roman

C-nen
Estrad Norr/Region Jämtland Härjedalen och Östersunds kommun